Նախագծի անւանումը-Քիմիան և մենք
Նախագծի հիմնական թեման-Ներկայացնել քիմիան որպես գիտության մի ճյուղ,որի նշանակությունը անսահման մեծ է հասարակական կյանքում: Համոզվել նաև որ քիմիան կործանարար գիտություն է:
Նախագծի ակտիւությունը-Աշակերտները ծանոթանալով քիմիաին, համոզված են , որ այսօր անհնար է կյանքը պատկերացնել առանց քիմիայի:Առանց քիմիական արդյունաբերության՝ տնտեսության մյուս ճյուղերի զարգացումը նույնպես հնարավոր չէ:Քիմիան ապահովում է օգտակար հանածոների վերամշակումն արժեքավոր նյութերի:Այժմ քիմիական գործարաններում ստանում են այնպիսի նյութեր, որոնք բնության մեջ չեն հանդիպում՝ պլաստմասսաներ, սինթետիկ մանրաթելեր, դեղանյութեր և այլն: Քիմիական գործարաններում ստանում են նաև հանքային պարարտանյութեր, թունաքիմիկատներ, դրանով իսկ բարձրանում է հողի բերքատվությունը :Դե ղերի և բժշկության մեջ կիրառվող բազմազան նյութերի արդադրությամբ քիմիան օժանդակում է առողջապահության ոլորտին: Արաջին տիեզերագնաց Յ, Գագարինի բնութագրմամբ՝ տիեզերանավը գոյություն չէր ունենա, եթե չլիներ քիմիան:Քիմիան է ունակ լուծելու շրջակա միջավայրի աղտոտման կանխման խնդիրը, որը ժամանակակից քաղաքակրթության կարեվորագույն գոյապահպանական խնդիրներից է:
Նախագծի նպատակը-Աշակերտը պետք է հասկանա, թե ինչն է կարևոր իր երկրի համար, հետևի բնության ու շրջակա միջավայրին, օգտագործի տեխնիկա:Օգտվի լրացուցիչ գրականությունից, կյանքի ընթացքում մշտապես զարգանա,ջանա ձևակերպել նոր ունակություններ:Պետք է շփվի տարբեր մարդկանց հետ, արտահայտի սեփական կարծիքը,հարգի ուրիշներին, նրանց իրավունքները, կրոնը, կյանքի կանոնները, իմանա ինչպիս օգտվել իր իրավունքից և չսահմանափակի ուրիշի իրավունքները:
Մասնակիցների հասակը-12-րդ դասարան
Նախագծի տեվողությունը- 2 դասաժամ
Նախագծի արդյունքը-Աշակերտները նախագիծը պետք է ներկայացնեն համագարգչային շնորհանդեսով,թեման ներկայացնեն հստակ և ձեռք բերեն լրացուցիչ գիտելիքներ:
Նախագծի ռեսուրսներ-համակարգիչ, նմուշներ՝ արհեստական մանրաթելեր, պարարտանյութերի տեսակներ, կաուչուկ, նավթ և նրա ֆրակցիաները, դեղանյութեր, թուղթ, գրիչ և այլն:
Նախագծի ընթացքը- Աշակերտները շնորհանդեսի միջոցով ներկայացնում են
1)Քիմիայի հիմնախնդիրները
2)Քիմիան ապահովում է մարդկությանը սննդով, հագուստով, շինարարական նյութերով, կենցաղային իրերով:
3)Քիմիան լուծում է շրջակա միջավայրի պահպանումը:
4)Խմելու ջրի խնդիրը համամոլորակայիմ հիմնախնդիրներից է:
5)Ներկայացնել թունաքիմիկատները, պայթուցիկ նյութերը, որոնք կործանում են մարդուն:
Միջառարկայական կապը- Քիմիա, ֆիզիկա, կենսաբանություն, աշխարհագրություն:
Նախագծի հեղինակ- Անահիտ Մարգարյան
Հեղինակի էլ. փոստ-anaitmargarian@gmail.com
No comments:
Post a Comment